Schimbările de la Instagram de care trebuie să ții cont de acum înainte

de: Ozana Mazilu
13 09. 2020

În iunie, în timpul revoltelor pe tema George Floyd, Instagram a analizat cu multă atenție politicile sale de hărțuire, verificare și recomandare de conținut, ca parte a unei acțiuni de „afirmare a oamenilor de culoare”. Acum, aproape trei luni mai târziu, compania are câteva actualizări cu privire la eforturile sale de reformare.

Pentru început, Instagram a creat o echipă dedicată Equity, însărcinată cu „o mai bună înțelegere și abordare a prejudecăților în dezvoltarea produselor noastre și a experiențelor oamenilor pe Instagram”, după o postare de Adam Mosseri, șeful Instagram. Astfel, echipa Equity va colabora cu echipa AI responsabilă pentru a se asigura că algoritmul Instagram nu merge complet pe modelul “Tay”, precum și pentru a crea noi funcții care să deservească mai bine comunitățile subreprezentate. Pentru a ajuta la conducerea acestui efort, Instagram caută, de asemenea, să angajeze un director pentru diversitate și incluziune.

Instagram vrea să devină o platformă mai sigură

Pentru a aborda hărțuirea și discursul instigator la ură, Instagram se îndreaptă spre baza platformei. Astfel, aceștia și-au actualizat politicile pentru a include stoparea comentariilor rasiste, cum ar fi oamenii de culoare și stereotipurile evreiești, consolidând protecția pentru ceea ce compania desemnează „personalități publice involuntare” împotriva celor care defăimează pe rețea și a campaniilor de hărțuire. În plus, orice cont găsit acum, care face amenințări de viol credibile, devine direct blocat. IG a lovit deja 23 de grupuri de genul acesta – jumătate dintre ele erau conduse de grupuri de “white supremacists” – și prioritizează acum eliminarea unor conturi similare, inclusiv a celor din cultul Qanon.

Instagram lucrează, de asemenea, pentru ca procesul său de verificare să fie mai transparent și mai echitabil. „Un cont trebuie să îndeplinească anumite criterii înainte de a-l verifica, inclusiv un grad de notabilitate, a scris Mosseri. „Măsurăm notabilitatea prin articole de presă despre persoana care solicită verificarea. Acum am extins lista surselor de presă pe care le considerăm în proces pentru a include mai multe suporturi de tip Black, LGBTQ + și Latinx”. În plus, compania nu va mai lua în considerare numărul de urmăritori ai unui cont la stabilirea eligibilității verificării.

Instagram testează noul ecran de pornire cu taburi pentru shopping, ca pe Facebook

Încă o funcție nouă de la Instagram constă în testarea de noi layout-uri pentru ecranul său de pornire, care adaugă secțiuni dedicate pentru cumpărături și Reels. Compania a împărtășit trei noi modele care „reprezintă modul în care oamenii folosesc aplicația”.

Instagram a testat un aspect similar în India, Brazilia, Franța și Germania – țări în care compania a declarat că vede „impuls” cu Reels. Dar ultimul test este pentru prima dată când Instagram și-a împins secțiunea de cumpărături către o gamă largă de utilizatori.

Fiecare dintre noile modele este puțin diferit, dar toate cele trei oferă Instagram Reels și categoriei de shopping plasare de produse, în timp ce se deplasează în jurul unei secțiuni existente (sau două). Într-una dintre noile machete, Reels înlocuiește tabul Explore, în timp ce secțiunea de shopping înlocuiesște secțiunea „activity” (atât Explore, cât și Activity sunt mutate în colțul din dreapta sus al aplicației, lângă căsuța de e-mail). Observăm că Instagram începe să arate din ce în ce mai mult cu Facebook, odată cu aceste noi actualizări.